۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۳۰۲۲۴
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

وظیفه روحانیت حفظ عقاید شیعه در سطح جهانی است| سخنان رهبری راهگشا است

وظیفه روحانیت حفظ عقاید شیعه در سطح جهانی است| سخنان رهبری راهگشا است
رییس شبکه جهانی ولایت با بیان این که کار مبلغان در جامعه به شهر، استان و حتی کشور خلاصه نمی‌شود، وظیفه امروز روحانیت را حفظ عقاید شیعه در سطح جهانی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجلاسیه طلاب و فضلای منطقه نائین، خور و بیابانک و فرخی شامگاه چهارشنبه از سوی نماینده طلاب در سالن نشست های مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی سخنگوی حوزه های علمیه در این نشست حوزه ای در تراز جمهوری اسلامی را از اهداف امام راحل بیان کرد و گفت: امروز وظیفه روحانیت تنها مربوط به شهر، استان و کشور نیست بلکه رسالت جهانی به دوش داریم.

وی افزود: مسأله مهم و حیاتی برای طلاب و مبلغان در جامعه امروزی ما تبیین عقاید شیعی است که مورد هجوم قرار گرفته و در معرض خطر است، بنابراین نباید این وظیفه جهانی خود را فراموش کنیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد که سخنان رهبر معظم انقلاب بهترین راهگشا برای چنین شرایطی است و ما باید آن را سرلوحه قرار بدهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در باب اهمیت انتخابات به نظر می رسد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی مهمترین چیزی است که باید به آن توجه داشته باشیم و برای آن کار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این هدف به دست نمی آید جز با بصیرت افزایی که خواسته امروز امام امت است و ما باید در این مسیر مقدس هر اقدامی را وظیفه خود بدانیم و هرگز کوتاهی نکنیم تا مجلسی کارآمد و در تراز نظام و انقلاب اسلامی داشته باشیم./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات